onsdag 29 april 2009

Inspektionen...

....gick jättebra, lokalen är godkänd så nu är det bara att börja handla kök :)

Min hjärna börjar redan skena iväg och fundera över alla roliga kurser det här öppnar för, och tänk jag kommer äntligen att ha plats för alla mina tårtgrejer som i dagsläget svämmar över mina egna kökskåp. Nu får jag samla dem på en och samma plats, fantastiskt!!

Visst är det en underbar dag idag? Solen skiner, fåglarna kvittrar och mitt kök är på gång!!


Foto: Ralph Lindberg

2 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Grattis grattis. Så kul, det kommer att bli spännande och sen ditt nya kursutbud. Nu får du snabba dig med att bygga köket.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Japp, nu är det bara att skynda på så jag hinner med lite skojiga kurser till hösten!
    Kram Kram

    SvaraRadera

 
Antal besökare totalt:
Antal besökare senaste månaden:
Antal besökare den här veckan:
Antal besökare idag:
Antal besökare online just nu: