måndag 8 juni 2009

Tårtbak!

Då var man i bakartagen igen! Som jag nämnde tidigare så fyller min lilla son tre år på onsdag, stora killen!! Eftersom han själv är mjölkallergisk och hans kompis är gluten bakar jag en tårta så att båda kan äta av den. Jag tycker det är dubbelt så roligt att baka åt de små som alltid annars får höra att de inte kan äta av tårtan!



Det blir en nötbotten med hallon och persika/passions mousse gjorda på en havrebas, smakar riktigt bra var för sig iaf så vi får se hur det blir ihop. Är förundrad över hur gräddig och fin moussen blev!




Jaaaa vad ska det här bli mån tro, uppföljning imorgon =)

För att snabbt byta ämne så var jag på stan en snabbis på lunchen för att köpa en present till en kompis, det slutad med att jag köpte en åt mig själv, visst var de fina?!


2 kommentarer:

  1. Har just kollat på din hemsida, häftig!! jag ska hålla utkik när du ska ha nästa kurs :) var har du köpt dom fina cupcakeburkarna? jag bor i umeå

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa! De fina burkarna hittade jag på Mique =)

    SvaraRadera

 
Antal besökare totalt:
Antal besökare senaste månaden:
Antal besökare den här veckan:
Antal besökare idag:
Antal besökare online just nu: